fbpx

IMG 3303IMG 3096

 

 

Izglītības programma:

Administratīvie un sekretāra pakalpojumi

Iegūstamā kvalifikācija: Klientu apkalpošanas speciālists, ceturtais LKI līmenis
Mācību ilgums: 4 gadi
Finansējums: Valsts budžets

 

 

 

Klientu apkalpošanas speciālists informē esošos un potenciālos klientus par organizācijas struktūru, produktiem, veikt sniegto pakalpojumu finanšu operācijas, noformēt finanšu pirmdokumentus, veikt mārketinga pasākumus, izstrādāt nepieciešamos dokumentus un sistēmas, nodrošināt pārvaldības un speciālo dokumentu apriti.

Profesionālie mācību priekšmeti:

  • Organizācijas darbības pamatprocesiOrganizācijas darbības pamatprocesi
  • Biroja darba organizēšana (1.līmenis)
  • Dokumentēšana
  • Dokumentu un informācijas aprite (1.līmenis)
  • Biroja darba organizēšana (2.līmenis)
  • Klientu apkalpošana
  • Profesionālā saziņa svešvalodās
  • Lietišķo tikšanos organizēšana
  • Korportīvā komunikācija
  • Klientu vajadzību izpēte
  • Produkta uzskaites un finanšu dokumentēšana
  • Klientu apkalpošanas speciālista prakse

Prakses un darba iespējas:

Klientu apkalpošanas speciālists var strādāt  komercbankās un citās kredītiestādēs, kas nodarbojas ar finanšu konsultāciju sniegšanu, kā arī valsts un pašvaldības institūcijās, biedrībās, nodibinājumos.

 

 

 
 
 
Oktobris 2020
P O T C P S S
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31

IMG 3303IMG 3096

 

 

Izglītības programma:

Administratīvie un sekretāra pakalpojumi

Iegūstamā kvalifikācija: Klientu apkalpošanas speciālists, ceturtais LKI līmenis
Mācību ilgums: 4 gadi
Finansējums: Valsts budžets

 

 

 

Klientu apkalpošanas speciālists informē esošos un potenciālos klientus par organizācijas struktūru, produktiem, veikt sniegto pakalpojumu finanšu operācijas, noformēt finanšu pirmdokumentus, veikt mārketinga pasākumus, izstrādāt nepieciešamos dokumentus un sistēmas, nodrošināt pārvaldības un speciālo dokumentu apriti.

Profesionālie mācību priekšmeti:

  • Organizācijas darbības pamatprocesiOrganizācijas darbības pamatprocesi
  • Biroja darba organizēšana (1.līmenis)
  • Dokumentēšana
  • Dokumentu un informācijas aprite (1.līmenis)
  • Biroja darba organizēšana (2.līmenis)
  • Klientu apkalpošana
  • Profesionālā saziņa svešvalodās
  • Lietišķo tikšanos organizēšana
  • Korportīvā komunikācija
  • Klientu vajadzību izpēte
  • Produkta uzskaites un finanšu dokumentēšana
  • Klientu apkalpošanas speciālista prakse

Prakses un darba iespējas:

Klientu apkalpošanas speciālists var strādāt  komercbankās un citās kredītiestādēs, kas nodarbojas ar finanšu konsultāciju sniegšanu, kā arī valsts un pašvaldības institūcijās, biedrībās, nodibinājumos.

 

 

 
 
 
Oktobris 2020
P O T C P S S
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31

Mūsu draugi

valmieras logoVG logo color verticallogo food unionLVRAsieraklubspavaru klubsAttēls1ValproLogo transparentViA PNGValmieras attīstības aģentūraValmiera wordmark RGB tumss3

Noderīgi

Izm logologo viscVIAA logo1hartafondi

Adrese:
Vadu iela 3, Valmiera, LV 4201

Tel.: +371 64232155
Fakss.: +371 64232156



Uzdodiet savu jautājumu:

Vārds:*
E-pasts:*
Jautājums:*